کلبه عشق







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





مطمئن باش و...

 

الو سلام منزل خداست؟ اين منم مزاحمي که آشناست هزار دفعه اين

 

شماره را دلم گرفته است ولي هنوز پشت خط در انتظار يک صداست شما

 

که گفته ايد پاسخ سلام واجب است به ما که مي رسد ، حساب بنده هايتان

 

جداست؟

 

مطمئن باش و برو

 


 

 

ضربه‌ات کاري بود

 

دل من سخت شکست

 

و چه زشت

 

به من و سادگي‌ام خنديدي

 

به من و عشقي پاک

 

که پر از ياد تو بود

 

و خيالم مي‌گفت تا ابد مال تو بود

 

تو برو، برو تا راحتتر

 


تکه‌هاي دل خود را آرام سر هم بند زنم

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط تینا در 11:6 بعد از ظهر | |